A Társ A játék mely társad a magányban |
| | A társ fejlesztői napló | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Leila Admin
Hozzászólások száma : 99 Join date : 2016. Oct. 28. Age : 26 Tartózkodási hely : Miskolc
| Tárgy: A társ fejlesztői napló Pént. Okt. 28, 2016 4:34 pm | |
| Ingely&Leila
"Egy társ mindenek felett"
"Az év magyar rpg makeres játéka"
/2016/
all rights reserved
Fejlesztői napló / 2015.03.17 - 2017.08.09 /
Ingely béta
Elkészült, működik, végigjátszható. Tesztelés zárt körökben.
Ingely 1.0
Végső hibák javítása, valamint optimálisabb taktikai harc rendszer, és szerelmi szál felépítve. Történeti esemény elvarrás, végül publikálva.
Up: Fel került egy apró frissítés, amely tartalmaz egy kocsmai mini játékot, a börtönös rész némiképp élethűbb lett,továbbá az ellenfelek életerejük immáron nyomon-követhető a csaták során, valamint egy szebb befejezés, és egy ráadás fun quest.
Up 2: kiegészült a játék néhány rejtvényes résszel, ami annyit tesz, hogy minden fővonalbeli küldetés teljesítése után, egy rejtvényszerű pályarészek követik, ezáltal picit kalandosabbá téve az adott szintet.
Up 3: Újabb helyszínek, immáron minden fő helyszínt egy lezáró kis mini hely követ amolyan rejtvény küldetés. Továbbá bele kerültek néhány arcade szerű minijátékok, valamint egy póker játék.
Up 4: Elérhető lett a Challange world, szint és tárgy függetlenül, ami annyit tesz hogy a második fő küldetés után, a fő városban némi arany fejében próbára tehetjük az ügyességünket különböző rejtvény pályákon, természetesen igen hasznos jutalomért cserébe, és persze a végső csata lehetőségéért.
Egy társ
Néhány belső tanácskozás után, a sztori lévén fő cím változtatás. Tovább javított kissé játékos barátibb harc rendszer, valamint kibővített alap, és mellék küldetések, szereplők, és történet. Feltöltés néhány script el, tartalom bővítés, mini játékok. Néhány külső betét dal felvétele, és át dolgozott, realisztikusabb pályák. Phase rendszer: A történet előre haladásával, párhuzamosan megújuló helyszín. Kifinomultabb udvarlás rendszer, és esküvő. Letisztultabb intró, és befejezés.
Ingely&Leila
Jelenlegi végső verzió, miután néhányan elhagyták a teamot, A projektet ketten folytattuk tovább. A fő cím változáson kívül, helyett kapott a személyiség fejlődés rendszer, ami a döntésünknek megfelelően fejlődik, vagy épp hanyatlik. Továbbá szintén bekerült egy úgy nevezett osztályzó rendszer, / 1-5/ami a végig játszás kiértékeléséről ad számot, az elért teljesítménytől függően. Át szerkesztett szöveg környezet, ami a picit szlengesebb irányból, a komolyabb felé kanyarodott, és bekerültek az arc kifejezések a játékba, mely a párbeszédeket teszik élethűbbé. Kiteljesedettebb fő történet, minden szereplő és fő ellenfél háttér történetére fény derül.
A Társ
A játék végső arculata, melyben cserére került a menü külső, valamint a grafikai elemek. Be kerültek az oktató, és a gyakorló részek, valamint a történet fejezetekre való felosztása. További plusz új pályák, továbbá a cselekményektől függő későbbi jutalmazó, szankció, és büntető rendszerek. Valósághű lánykérés, esküvő, és nászéjszaka.
Update:
- A játékba be került a már jó ideje tervezett nehézségi szint választás. Erről többek között a játékban is kaphatsz pici felvilágosítást, itt most csak dióhéjban: Erre többek között azért került sor, hogy akik netalántán most játszanának először ilyen típusú játékkal, valamint esetleg túl fiatal lenne egy esetleges komplexebb rész megértéséhez, ő nekik se legyen annyira frusztráló a játék. Ő nekik mindenképp a könnyű szint javasolt.
A nehézségi szint nincsen kihatással a játék történetére, viszont ez meg követelt sok esetben némi pálya bővítést, viszont könnyű fokozaton, minden t fel kell fedezni a legjobb vég eredmény elérése érdekében. Nehéz fokon ez egy picit könnyebb. Maga a játékmenet, viszont ezen a szinten nagyság rendel nehezebb, persze az élmény, mint minden játék esetében, így a legnagyobb, már csak a plusz tartalmak végett is, mégis a hard fokozatot, mi csak a kijátszás után javasoljuk.
Amit érdemes lehet még megemlíteni, hogy a játékbeli napszak változások, immáron nem csupán szerepjáték elem, hanem tartalmaz egy afféle időpont függő bónusz eseményeket, ez lehet többek közt éjszaka, vagy nappal, ezek sikeres teljesítésével,némi plusz extrákhoz juthatunk, melyek segítségre lehetnek a későbbi kalandok során.
- A legtöbb szöveg immáron át futtatva a helyes írás ellenőrzőn, így minimalizálva a játékbeli esetleges fenn maradt elírásokat. - Több segítség a nehezebb rejtvény részeknél, úgy értve ezt, hogy a játékban most már valamennyi rejtvény megoldásai néhány "infó morzsa" által elérhető, csökkentve ezzel a gyakori elakadás t a történetben. A játékot végig játszani persze ettől még nem lesz könnyű, mondhatni inkább, hogy elég nehéz néhol, vagyis továbbra is szükséges, a játék minél figyelmesebb játszása.
-A bossok immáron meg kapták a korábban is tervezett, kiértékelő rendszert. Ez alatt azt értjük, hogy ha sikerül x szint alatt legyőzni, akkor ez bele fog számítani a végső kiértékelésbe, de arra is jó ha netán korábban egy rossz döntést hoztunk, akkor ezáltal egy hiba, vagy büntetőpont pont csökkenthető. Végül, de nem utolsó sorban, általa egy rejtett dolog is elérhetővé válik, ez lehet az árusban, esetleg egy titkos ládában, ill. egy plusz "infó morzsa" egy későbbi rejtvény hez. Az adott szintet szintén egy elhintett beszélgetés fogja tartalmazni, erre viszont már nektek kell majd rá jönni a történetek folyamán.
- Még kifinomultabb, mondhatni picikét már már reális udvarlás, és persze a nász éjszaka rendszere, ami ugyan egy picit így nehezebb, viszont aranyosabb, és szebb lett. Biztosan tetszeni fog, és nagyobb a siker élmény is, feltéve ha el tudsz jutni addig:-) - Szebb ill. oda illőbb dalok/zenék s néhány kellemesebb betétdal színesíti a történeteket, valamint egy aranyosabb befejezés született:)
Ami elkészült, de végül nem került be, a játék idő túl hosszúra nyúlása miatt: Boss kiértékelő rendszer: Bizonyos szint alatti teljesítésnél, extra jellempont. /Elvetés oka: Már korábban elkészült a karakter jellem jutalmazása, így már nem tudott volna használható jutalmat kínálni, ami végett meg érte volna, kihívás módban legyőzni./ Craft rendszer: A felszerelést neked kell le gyártani különböző alapanyagokból. /Elvetés oka: Sok időt venne el a játék teljes végigjátszása/ Tanító rendszer: /Elvetés oka: Ugyanaz mint feljebb, indokolatlanul nyújtotta volna meg az amúgy sem rövid, játék időt azzal, hogy szintenként vissza utazz skilt tanulni, így végül nem került be./
A becsült játék idő extra pontok, ill. segítség nélkül, kb. 1 - másfél hét.
A technikai részről:
Igazából bármilyen alap gép tökéletesen elég, mindössze max 500mb szabad hely szükséges. Ha minden igaz, állítólag csak a win 10 op rendszernél adódhat probléma, az érzékeny vírus riasztás végett. Win 7 rendszeren nem volt ilyen gond.
Az esetleg felmerült kérdések, vagy az észszerű kritikák, észrevételek, vagy ha csupán elakadtatok volna a játékban, feltehetőek akár itt fórumon, vagy a lordmage120@gmail.com e-mail címen.
A hozzászólást Leila összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Szept. 01, 2017 1:07 am-kor. | |
| | | ceresz
Hozzászólások száma : 67 Join date : 2016. Oct. 28. Age : 36
| Tárgy: Re: A társ fejlesztői napló Szer. Aug. 23, 2017 9:09 pm | |
| Egy picit ildomos frissíteni ezt a napló részt, az admin úr már jó ideje nem tette. Az utolsó frissítés kb. 2017 08. 19. én történt. A játék jó ideje már hogy jócskán kibővült, közel 7 új pályával. Ha jól számolom a mérete is kb. 530 mb ra duzzadt. Valamint a meglévők is számos változtatáson estek át azóta. Ezek részben a fő, részben pedig a mellék küldetések színhelyei. De ide sorolnám még a különböző bónusz pályákat is, amik nem tartoznak igazából küldikhez, viszont a teljesítésükkel értékes jutalmak szerezhetőek a későbbi továbbhaladás megkönnyítésére. A megújult külsőn kívül, egy kissé "életre" kelt a játék is, a több helyen beiktatott narrálással, amiről többek közt az extrákban is olvashattok. Ha nem is úgy ahogy terveztük, de végül elkészítettük a korábban elvetett alkemit, amivel is az italok gyárthatóak le különböző alapanyagokból. Hogy miért vetettük el korábban, ennek pontos előzményei szintén az extrákban elolvasható. Apropó extrák: Helyet kapott a főmenüből elérhető extra menüpont is, ahol az egyes pályakészítés fázisaiba nyújtunk betekintést, afféle nyers, valóságos mivoltában, ami nem mellőzi a kissé vulgáris párbeszédeket sem. Vagyis közel 100% hitelesen rekonstruáltuk a játék készítés munkálatait. Végül egy végső konklúzió keretében szóban is megszólalunk, az elmúlt közel 3 év eseményeiről, valamint egy kissé görbe tükröt állítottunk magunkról, illetve részletesen kifejtjük, a végszó menüben hogy mit is gondoltunk mindezekről. A saccolt játék idő, ha készítőként számolom alsó hangon olyan jó 20-25 óra körül mozog, vagyis egy jó két hétig bizonyosan el lesztek vele. Nem állítjuk hogy világmegváltó, minden bizonnyal születtek napjainkban egész klassz hasonló játékok, de annyi bizonyos, hogy maximálisan egyedi megoldásokkal, ötletekkel, és tartalommal bír. | |
| | | Leila Admin
Hozzászólások száma : 99 Join date : 2016. Oct. 28. Age : 26 Tartózkodási hely : Miskolc
| Tárgy: Re: A társ fejlesztői napló Kedd Júl. 31, 2018 11:12 am | |
| Újabb frissítés, ami többnyire a vissza jelzések által születtek: Több fellelhető infó a rejtvényeknél, valamint a történetekből. Több utalás a fő és mellék küldetésekről, valamint az npc k el, most már érdemes többször is beszélni, főleg a kezdő szakaszokon. Némely rejtvényes helyszín átdolgozásra került, hogy kevesebb segítséget keljen igénybe venni a haladás során, valamint gyakrabban lehet menteni a kényesebb részeken. Bele került továbbá, a fő választó helyszínen elérhető alap tréning szoba, ahol elsajátítható a játék alapvető irányítása, és a rejtvényei, egy afféle iskolás helyszínnel. Néhány át dolgozott zene, és jobban oda illő betétdalok. Hasznosabbá vált talent rendszer, vagyis az ellenfelek picit módosítva lettek, ezért mindenképp érdemes lesz fejleszteni, akárcsak a mellék küldetésekből elérhető tárgy jutalmakat, amiket immáron most már mindenképp érdemes lesz megszerezni. Egy picit "olcsóbbá" vált a könnyű fokozaton elérhető "tanárnő" segítsége, feltéve ha nem minden esetben fogadjuk el rögtön, vagyis néha érdemesebb lesz első körben vissza utasítanunk őt. Egy picit korrigáltuk a fő történetet és annak szereplőit, hogy minél pontosabban el legyenek varrva az esetlegesen nyitva maradt kérdések. Vagyis most már minden fő szereplő történetére, és múltjára 100% ban fény derül, és ki lettek egészítve. Picit bővítettük az extrákat is, valamint végigjátszás nélkül is elérhető lett/megadtuk a jelszót/ hogy ezáltal is egy picit bizalmat szavazzunk nektek a játékhoz. Így a játék mérete is picit változott, kb. 616 mb lett. | |
| | | Leila Admin
Hozzászólások száma : 99 Join date : 2016. Oct. 28. Age : 26 Tartózkodási hely : Miskolc
| Tárgy: Re: A társ fejlesztői napló Szer. Feb. 06, 2019 10:51 am | |
| Change log/2019 február 2/
- Picit több szerep a polgármesternek, ez által egy picit össze függőbbé vált az általa kezelt raktár, így már a játék elején lehetőség van benézni, /új helyszín/ egy megbízása javaslata által. - A diszkó picit életszerűbb és szórakoztatóbbá vált, immáron megjelennek benne kötekedő alakok, valamint tét fejében harcolni is lehetőség van. - Sokkal klasszabb végkifejlet, új helyszín a legutolsó résznek, és harcnak, valamint egy kiteljesedettebb végső szereplő háttértörténet, egy picit drámaibb, és érzelemmel telibb. - A hivatalos játék mérete kb. 632 mb | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: A társ fejlesztői napló | |
| |
| | | | A társ fejlesztői napló | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|