
A Társ A játék mely társad a magányban |
| | Hibajelentés | |
| | |
Szerző | Üzenet |
---|
ceresz

Hozzászólások száma : 67 Join date : 2016. Oct. 28. Age : 35
 | Tárgy: Hibajelentés Szer. Jan. 25, 2017 12:10 pm | |
| A játékban előforduló valós, vagy vélt hibák jelentésének helye... | |
|  | | WhyTheFly

Hozzászólások száma : 4 Join date : 2017. Jan. 24.
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szer. Jan. 25, 2017 6:01 pm | |
| A hiba az erdős térképen jelentkezik, amikor a kapu kulcsát kell megszerezni. Eltolom a sziklákat, felveszem a kulcsot, majd hirtelen egy szikla elzárja az utat, nem lehet kijutni, nem tudom folytatni a játékot. A részletek a mellékelt képen láthatóak. Valami tipp?
kepfeltoltes.eu/view.php?filename=955szikla_hiba.jpg | |
|  | | ceresz

Hozzászólások száma : 67 Join date : 2016. Oct. 28. Age : 35
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szer. Jan. 25, 2017 6:21 pm | |
| Ez nem hiba, hanem egy egyszerű rejtvény: Ahol azt írtad itt fenn akad a szikla: Meg kerülöd az ösvény t, tolsz egyet fel a sziklán. Lemész a kulcsért. Miután megvan a kulcs, bal oldali mini lyuk benézel/enter/ Ugyanezt teszed a jobb oldali lyuknál is, vagyis nem a sziklát tolod bele, hanem szintén be kukucskálsz. voáláá. De töltsd le ami tegnap felkerült friss verzió. A mentéseket használhatod az új változattal is.
| |
|  | | WhyTheFly

Hozzászólások száma : 4 Join date : 2017. Jan. 24.
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szer. Jan. 25, 2017 6:30 pm | |
| Nagyon nem volt egyértelmű, hogy oda be kell nézni, de végre folytathatom. | |
|  | | ceresz

Hozzászólások száma : 67 Join date : 2016. Oct. 28. Age : 35
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szer. Jan. 25, 2017 6:42 pm | |
| Jó de ha egy régebbi verzióval játszol, akkor valós hibák is előfordulhatnak, nem véletlen kérjük hogy mindig a legutóbbit szedjétek le. Főleg hogy tegnap éjszaka ment fel egy up. Vagyis neked főleg ajánlott az update, mivel eszerint már jó ideje játszol már. | |
|  | | hegi222
Hozzászólások száma : 16 Join date : 2017. Jul. 07.
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szomb. Júl. 08, 2017 7:25 pm | |
| | |
|  | | Leila Admin

Hozzászólások száma : 97 Join date : 2016. Oct. 28. Age : 25 Tartózkodási hely : Miskolc
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szomb. Júl. 08, 2017 7:36 pm | |
| Szörnyen röstelkedünk mi tagadás  ... Na kap majd tőlem fejmosást a térképész úrfi:) A javítás folyamatban, kb. egy óra múlva le töltheted a tár helyről. Viszont ami nagyon lényeges: Mielőtt be másolnád a save file t, még a bizonyos kristály aktiválása ELÖTT mentsél. Ha nincs ilyen mentésed,ill ha már rá mentettél, nos akkor küld el nekem az utolsó ilyen hibásat ahol a vízben vagy, a lordmage120@gmail.com ra. És kimentem a karakteredet. Még1* hatalmas elnézést az ilyen orbitális bakiért, most megyek és kipityergem magam szégyenembe.  syah.
A hozzászólást Leila összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Júl. 08, 2017 8:48 pm-kor. | |
|  | | hegi222
Hozzászólások száma : 16 Join date : 2017. Jul. 07.
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szomb. Júl. 08, 2017 7:42 pm | |
| semmi baj meg esik az ilyen  tapasztalt rpg maker játékos vagyok és hozzá szoktam már  plusz még az ilyen nagy játékok amiket pénzért árulnak boltba ott is teletömik bágokal de szolni már nem tudunk érte szoval emiatt hálás is vagyok hogy ezt azt ki tudtok igy javitani  kár hogy aki anno a szaftkaland játékot csinálta ott ez nincs mert arra is rá fért volna afrisités... | |
|  | | ceresz

Hozzászólások száma : 67 Join date : 2016. Oct. 28. Age : 35
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szomb. Júl. 08, 2017 9:32 pm | |
| Ide fel teheted egészen nyugodtan. Nyitok, vagy nyiss egy részleget neki, ahol felvázolhatod hol jársz benne, miről szól, mivel készítitek, stb. Ill. ha elkészült ki is teheted itt. A Társ csapata mindig szívesen ad helyet hasonló lelkes játékoknak. És noha ez nem tutorial nak szántuk, de ha el akadnátok még abban is segítünk. Sok sikert nektek. | |
|  | | hegi222
Hozzászólások száma : 16 Join date : 2017. Jul. 07.
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szomb. Júl. 08, 2017 10:05 pm | |
| kösszi szépen amit meg lesz az ötletek meg a folyamat majd meg mutatom nektek  | |
|  | | Sadamo Vendég
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Pént. Jan. 19, 2018 9:33 pm | |
| Sziasztok ! nagyon megfogott ez a játék/történet , hihetetlen sztori le a kalappal !  viszont egy hibába ütközhettem sajnos  útban Lunera felé 5 jelet kell megtalálni meg is van viszont ami a vaskapuval majdnem szembe van "benne" a bokorban sehogy sem lehet aktiválni.. sajnos ez miatt megállt a sztori.. előre is köszönöm a segítséget üdv Ádám! |
|  | | Leila Admin

Hozzászólások száma : 97 Join date : 2016. Oct. 28. Age : 25 Tartózkodási hely : Miskolc
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szomb. Jan. 20, 2018 9:19 am | |
| | |
|  | | MaxtheVolp
Hozzászólások száma : 18 Join date : 2018. Jan. 20.
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szomb. Jan. 20, 2018 11:45 am | |
| Sziasztok! Először is gratulálok a játékhoz, látszik hogy van benne munka. Még küzdök a végigjátszással viszont találkoztam egy buggal. Röviden: időlimit alatti kapcsolásra nem reagál a rendszer. Először a menü tutorial részében találkoztam a problémával. A tanárnő utasítása szerint felkapcsolom a kapcsolót fent, elindul a számláló, sprintelek az alsóhoz és bár elegendő időm lenne hátra (kb 4-5 sec) lelkesen nyomogatom az ENTERT mire a másik kapcsoló is átvált, kattog de jóóóó magasról tesz arra hogy még időben vagyok  . A Tanárnő persze közli velem hogy lassú vagyok, kezdjem újra. Gondoltam ám legyen, majd a játékban biztos nem lesz baj. Sajnos lett. A boszorka kertjében vagyok ahol akkora a gaz hogy el tudja rejteni a csontvázakat a növényzetben, de valaki illedelmesen lenyírta a gyepet a rúnaköröknek. Nyilvánvalóan a "pincelejárat" felé kéne továbbmenni de hát bezárta a ki hamis. Hát szépen aktíválom a mechanizmust amivel eltűnik az oszlop az utolsó rúnakör elől, majd megpaskolom a ledes sírkövet és INDUL is az óra. Hatalmas logikával kitaláltam hogy itt biza igen, futnom kell  Át is rohanok a túloldalra a "pincelejárathoz", ahol örülök hiszen még lenne időm egy kávéra, két cigire mire közli a főhős hogy "nem nyílik" - megfordult a fejemben hogy ott egy balta nálad Papa, csapjad le a zárat  Ekkor persze lejár a kávé-cigi idő és a csúnya boszorkány kárörvend rajtam. Szerelmem persze felvilágosít hogy amikor aktív a 3 kapcsoló rohanjak a lépcsőhöz. Én ugyan megírnám neki hogy "pont ezt csináltam Csillagom" de ennyire még nem interaktív a játék  . ÁM, gondoltam nyilván én rontok el vmit, ezért megpróbáltam az óra alatt visszafelé, megint "kapcsolni" a rúnaköröket, hátha - így csak egy cigire marad időm (3 sec) de az a fránya ajtó most sem nyílik. Másodjára találkoztam ezzel a "lejár az időm és nem reagál az ENTER" problémával így kénytelen voltam írni nektek  Remélem csak én bénáztam és persze előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget! Grat a játékhoz és persze szeretném ezért végig is tolni!  | |
|  | | ceresz

Hozzászólások száma : 67 Join date : 2016. Oct. 28. Age : 35
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szomb. Jan. 20, 2018 12:17 pm | |
| Szia, neked is köszönjük szépen az elismerést, és örülünk hogy tetszik. Nos akkor: A bemutató pálya természetesen nem hibás, de itt egy videó segítségképpen! Amiről te írtál az kb a 8 ik percénél van: https://www.youtube.com/watch?v=6sQ6balO1YE&t=1sA másikról nincs sajna fent videó, de ha kell rakok fel, de a séma igazából ugyanez: Aktív a három falon lévő kapcsoló, akkor a lépcsőhöz kell szaladni időn belül. | |
|  | | MaxtheVolp
Hozzászólások száma : 18 Join date : 2018. Jan. 20.
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szomb. Jan. 20, 2018 12:28 pm | |
| Szia ceresz! Köszönöm a gyors választ  - a tutorialnál szerintem elsiklottam afelett hogy vissza kéne érjek a Tanárnőhöz, bár nem emlékszem h mondta volna... de legyen az h elsiklottam felette A boszi kertjét is sikerült abszolválni így, valóban, a rúnaköröket kapcsolgattam nem a ledlámpás sírköveket  (amúgy valamiért az alakult ki bennem h ezek világítják a földre a rúnát, mind1, nem fárasztalak  ) Még1x nagyon szépen köszönöm! | |
|  | | MaxtheVolp
Hozzászólások száma : 18 Join date : 2018. Jan. 20.
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Hétf. Jan. 22, 2018 10:33 pm | |
| Sziasztok! Ingely férfivá válásnak örülhetne amikor elrabolja egy pokoli perszóna. Jönne a minijáték hogy keressem meg a sötétben, amihez hősünk kiharcolja a minimális segítséget hogy hallhassuk...na de, én csak 1x hallok bejátszani egy lépés effektet, utána csak a jamelés marad amit a háttérzene ad. Próbáltam fülelni, de bármennyire is akartam, csak a háttérzene szól...annak egyik taktusára gondoltam hogy talán "rázza az izét h megállt" de nem, csak a zene része volt az is. Én feltételezem hogy az egy lépés effekt után (ami a kezdésnél van azonnal) hallanom kellene többet is, de nem hallok. Így pedig marad az imádkozás hogy egyszer csak belefutok...a szellembe, bár, lehet trollkodik és átszáll rajtam  . Igazából az se tiszta hogy ehhez a művelthez elegek lennének a kurzorok vagy az entert is vadul kellene nyomogatnom? Köszi a helpet előre is! | |
|  | | ceresz

Hozzászólások száma : 67 Join date : 2016. Oct. 28. Age : 35
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Kedd Jan. 23, 2018 2:04 am | |
| Az asztal körül keresd. kell az enter is. A lánykérésre honnan tudtad a jó válaszokat?
| |
|  | | MaxtheVolp
Hozzászólások száma : 18 Join date : 2018. Jan. 20.
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Kedd Jan. 23, 2018 8:31 pm | |
| Természetesen csaltam  - OP néni említi hogy mindenkinek azt kell mondani amit hallani akar. Ami bár jellemfejlődéshez nem feltétlen jó dolog, de játéktechnikailag teljesen indokolt segítség. Ezért kombinációfejtés helyett indítottam gyors egy új játékot és "meginterjúvoltam" újra az alanyokat. Nagyobb baj a "nász" előtt volt, ahol gondoltam "rendesnek" kell lenni, hát az akartam lenni. Mire úgy döntöttem, hogy bár hiába meditált mindkét karakter egy teljes napot az ügyön - a "nem gondolkodtam ezen"-eket raktam többségbe. (jó, szigorú vagyok, 1 nap tényleg kevés egy ekkora döntéshez, de az irónia azért megvan  ) A virágbugázós részen nagyon jót röhögtem  No, de ami a sötét szobát illeti: tökre jó játéktechnikának gondolom, kár hogy nem működnek nálam az effektek. Az asztal a két vörösen világító szárnyas izé ugye? ui.: hát én sok mindenre fel voltam készülve, de ami a "csók" alatt ment, arra szerintem nem lehet  (írtam h nem feltétlen vagyok anime fan, így nem vagyok célközönség - de hogy "ütött", na, az biztos  ) | |
|  | | ceresz

Hozzászólások száma : 67 Join date : 2016. Oct. 28. Age : 35
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Kedd Jan. 23, 2018 9:45 pm | |
| Háááát, lesz ez még jobb is, na csak játsszad csak tovább:) Az asztal a fotel mellett van. Alsó terem. Csak oda tudsz benyitni miután a csaj szól hogy keresd meg. Csak vigyázz az őrszemre ami elszabadult. Könnyen lerázható mondjuk, utána már van időd keresni. Néha nyomj egy esc et, akkor frissül az effekt, ami a fényeket illeti.
| |
|  | | MaxtheVolp
Hozzászólások száma : 18 Join date : 2018. Jan. 20.
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Kedd Jan. 23, 2018 10:47 pm | |
| Ja hogy ki lehet menni? AHam...akkor +1 bug report: csak sokadjára hajlandó kiengedni az ajtón  , inkább visszadob a kezdőhelyre. Próbálgattam és sikerült, de nem elsőre. Még annál is ?  oooh jaj, hát az nekem hirtelen túl sok "manga és japán" cukiság volt egyszerre, de akkor már trenírozom magam előre  update: csak én nem vettem észre a sötét miatt h kint van a karakter, visszavontam. | |
|  | | MaxtheVolp
Hozzászólások száma : 18 Join date : 2018. Jan. 20.
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Vas. Jan. 28, 2018 11:47 am | |
| véltlen 2x küldtem  - ezt lehet törölni csak ilyen lehetőséget itt nem találtam
A hozzászólást MaxtheVolp összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jan. 28, 2018 11:49 am-kor. | |
|  | | MaxtheVolp
Hozzászólások száma : 18 Join date : 2018. Jan. 20.
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Vas. Jan. 28, 2018 11:47 am | |
| Sziasztok! Pár dologgal találkoztam amik ugyan nem hibák, de ergonómiailag szerintem nem indokoltak. Ott tartok most hogy megszereztem a receptet Leila anyukájának, lefizettem a hugát a segítségért, illetve "Dimark"-ot is levertem. Most indulnék a piramisba de előtte felpimpelném a felszerelésem. Akkor kezdem a fanyalgást - Leila apja azt mondja hogy "barlangban" van az árus, a térkép chipsetjében pedig nyilvánvalóan egy torony van. Ez így nagyon félrevezető. - Leila apja miért van az "ajtóban"?  Ha az volt a cél hogy nehéz legyen megtalálni akkor tökéletes, de szerintem jobban nézne ki ha ő is ott sétálgatna, álldogálna. Akár a börtön ajtaja előtt, hogy ő zárja el az épületbe való bejutást. Nekem így teljesen az volt az érzetem hogy az öreg épp előzetesben van és látogatáson beszélünk vele a kis telefonokban a sitten  - A recept keresésénél: a szellemek után, ugye a romlott házban kell megtalálni a lejáratot. Értem én hogy tényleg körbe kell néznie a játékosnak és csak azután lesz triggerelhető a lejárat, de szerintem ez fölösleges és inkább csak visszafogja az újrajátszhatóságot. Ha valaki már egyszer megtalálta hol kell lemenni, akkor hadd haladjon tovább  . - Amaryll (a gonosz lány, biztos elírtam a nevét, elnézést) keresésénél szerintem a segítségekbe belefért volna hogy "nem ebben a szobában" vagyok  . Utólag így, hogy eljutottam az asztalig, már a hangeffektetk is megjöttek, teljesen érthető módon. Ezek csak apróbb dolgok, amiért most főleg írtam az ez: - Sok script-et az első aktiválás után szerintem inaktiválni lehetne, vagy helyettesíteni egy rövidebb szövegváltozatával. A barlang-torony boltban például a kimenetnél-bementnél rendszeresen aktiválódik a "Különös egy hely" beszélgetés, ahogy a benti folyosó két oldalán a "Nézd, ott van" beszélgetés is, független attól hogy esetleg már fentről érkezem és nem a bejárattól. Ez a "fölösleges már megint" gondolat a recept utolsó rejtélyénél is megfogalmazódott bennem ahol a kapcsolóknál újra és újra végig kellett enterezzem a teljes felvezető részt. Az első aktiválás után szerintem elég lenne a hang effekt és mondjuk Leila véleménye a kapcsolóról (ha az segít a rejtvény megoldásában). Tudom hogy apróság, de szerintem nagyon rontja a játékélményt hogy rendszeresen kell újraenterezni olyan beszélgetést ami viszonylag hosszú de alapvetően felesleges. - Ilyen volt az a rész is amikor Leila huga mesélt a "szörnyről" és hogy mit kér cserébe a segítségért. Az első párbeszéd után elég lett volna a "Na, megszereztétek a szerencseitalokat?" vagy valami hasonló. De Leila anyukája is ilyen volt. Annyira belejöttem már a "jólvan-jólvan, tudom-tudom" gyors párbeszéd-pörgetésekbe hogy ennek köszönhetően véletlen sikerült elbugáznom egy fiolát is Leila édesanyjának a konyhájából  így a magánzárkát is megjártam pedig egyáltalán nem volt célom. (1 ilyen eset amúgy nagyon befolyásolja a végkimenetelt? ) Magának a bolt rejtélyébe még nem mélyedtem bele mert nagyon zavaróak voltak a fenti apróságok. Sok kis pepecs dolog ezeket megcsinálni de ahogy már írtam szerintem nagyot dobna a játékélményen  (Akad még elírás, helyesírási hiba is de engem ez spec nem igazán zavar  ) | |
|  | | Leila Admin

Hozzászólások száma : 97 Join date : 2016. Oct. 28. Age : 25 Tartózkodási hely : Miskolc
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Pént. Feb. 02, 2018 1:25 pm | |
| A boltban ezt az 5 rejtett jelzést kell aktiválni hogy bemehess az ajtón:  A többi jelzés csak némi infó ill. vissza zárja, vagyis arra ügyelj hogy miközben a bekarikázottakat aktiválod, közbe ne lépjél a többiekre. Ha megvan az öt jelzés, betudsz menni a kapun. Ott a bal oldalon a két kéket, jobb oldalon a sárga kapcsolót kell aktiválnod, ekkor beadható a kód, amit a falon lévő két olvasmányból tudsz kitalálni. A párbeszédek része javítva lesz, ill. már megvannak csak még nem került fel. A bolt pl. már csak egyszer fogja kiírni az adott beszédeket, ahogyan a leírt receptes terem utolsó feladata is. Leila apukája barlang helyett toronyba küld ezentúl, ahogyan az a térképen is szerepel. Viszont nincs a boltban, ezt nem tudjuk miből vetted, mind1. Egy két elírást javítottunk közbe ha időnk volt rá, de erről írtunk is az extrákban, majd olvasd el a meggyónunk részét. Leila húgát már nem tudjuk átigazítani mert ehhez nagyon szét kéne szedni a rendszert, és újra kapcsolózni az egész eventet, minimális hiba sajnos, mi is tudjuk, viszont a jó oldala hogy ha netán véletlen elnyomná a párbeszédet, így újra átolvashatja mi is az aktuális feladat. A terv igazából ez volt eredetileg. Amaryllis hez csak az alsó szobába lehet bemenni, amíg keresed, vagyis teljesen felesleges lett volna a még plusz infó a hol létéhez. Az asztal körülit pedig már elárultuk neked korábban... A "magánzárka" nem befolyásol semmit nyugi, ellenben a romos ház előtt lévő ürgével aki pénzt kér hogy beengedjen... Amaryllis nem gonosz, de erre majd rájössz a későbbiek során, megfogsz lepődni... | |
|  | | MaxtheVolp
Hozzászólások száma : 18 Join date : 2018. Jan. 20.
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szomb. Feb. 03, 2018 10:56 pm | |
| Jaaaaj  Már rálestem a képre!!!... ejj, pedig gondoltam most este van időm és nekilátok a kódfejtésnek  . Héten sajnos nem volt időm. Ilyenkor amúgy mindig ki-printscreenelem a teljes mappet és PS_ben odavágom a scriptek infóit, aztán ülök rajta és próbálom megfejteni. Múlthéten a map-et még kiloptam, most jött volna hogy felírom az infókat de már így jártam  . Megcsinálom "csalással" de majd a "trükköt" is meséljétek el ami elárulta volna a kódot. A recept utolsó kódja pl tökre tetszett, értékelem az ilyen cuccokat szóval szívesen meghallgatom a megoldáshoz vezető utat is nem csak a megoldást  . Amúgy sosem irigyeltem azokat akiknek kódban kell keresniük a hibákat szóval csak az erőt tudom sugározni hogy "hajrá"  - így is igényes a munka, de finomítva csak még igényesebb lesz  (elírásokat meg mindenki csinál, egy ekkora szöveggel rendelkező cuccnál meg ez persze h előfordul. Na bumm  ) Am nem is írtam olyat hogy Leila apja a boltban van  ... bezzeg a sitten, ott bezzeg ott van a vén csibész  . A javításokat pedig köszönöm, örülök hogy ha ilyen minimálisan de segíteni tudok  - Huginál pedig megértem, meg lettem győzve  . A pénzt kérő ürgénél - Alapból az volt a benyomásom hogy aki egy szellemekkel teli városkában lebzsel az valószínüleg idióta alapból vagy vmi traumától lett az...de lényeg hogy nem normális  . Ingely lecsapta amire Leila lelkendezett, szóval az ő hibájuk ha nem választottam jól Amaryllis "csinálj meg" részénél én visszagondoltam a tinédzser önmagamra és a "legyen, úgyse tudja meg senki" részt terveztem, de sajna csak egynél engedtétek tovább a játékot  . | |
|  | | MaxtheVolp
Hozzászólások száma : 18 Join date : 2018. Jan. 20.
 | Tárgy: Re: Hibajelentés Szomb. Feb. 03, 2018 11:24 pm | |
| Oké, meg kell kérdeznem: mi lett volna ha bent felrakom a menő új fegyvereket?  Utólag bújt csak belém a kisördög és rámentettem | |
|  | | Ajánlott tartalom
 | Tárgy: Re: Hibajelentés  | |
| |
|  | | | Hibajelentés | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|