A játék mely társad a magányban
 
HomeCalendarGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés

Új téma nyitása   Hozzászólás a témáhozShare | 
 

 Beszélgetés a játékról

Go down 
Ugrás a következő oldalra : 1, 2  Next
SzerzőÜzenet
Leila
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 54
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 20
Tartózkodási hely : Miskolc

TémanyitásTárgy: Beszélgetés a játékról   Pént. Okt. 28, 2016 5:34 pm

Itt lehet megvitatni az esetleges észrevételeket a játékról, és minden másról.
Mindezt kulturált, normál emberi stílusban ha lehetséges.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://tars.hungarianforum.com
Kardics



Hozzászólások száma : 1
Join date : 2017. Jan. 02.
Age : 63
Tartózkodási hely : Sztálinváros

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Hétf. Jan. 02, 2017 1:58 pm

Most regeltem, de sajnálom, nem tetszik a játék.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 43
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 30

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Hétf. Jan. 02, 2017 2:26 pm

Kardics írta:
Most regeltem, de sajnálom, nem tetszik a játék.

Nyilván nem annak a közösségnek készült,
akik a mai playstation, vagy xbox on nevelkednek...
De hidd el, ennek a műfajnak is megvan a maga remeke/szépsége...
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Vince
Vendég



TémanyitásTárgy: csá   Szer. Aug. 23, 2017 9:35 pm

Hellósztok jó fasza játék csak kib nehéz még easy n is!
csomószor elakadok mire rájövök mi merre.
pls írjatok hozzá ti is végigjátszást.
Amúgy gz nektek így tovább!!! albino Smile
Vissza az elejére Go down
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 43
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 30

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Pént. Aug. 25, 2017 10:59 pm

Ezt a dolgot részletesen kitárgyaltuk az extrák menüben is.
És számtalan ponton lett könnyítve a játék.
Ha legközelebb, azt is megírnád ahol elakadtál,
esetleg segíthetünk is. Na hali, sok sikert.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Ákos
Vendég



TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Szomb. Aug. 26, 2017 7:46 pm

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ezen az extrákon szakadok bazki áááááálaattok vagytok:XD jobb mint a játék halálra röhögöm magam mit össze nem káromkodtok benn megál az ész lol!   csúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúcs
jóóóóóóóóó fejek vagytok imádlaak benneteket annyira állat jó fejek vagytok ááááh kéész:)XD HATALMAS GRAT NEKTEK cheers
Vissza az elejére Go down
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 43
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 30

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Hétf. Aug. 28, 2017 8:35 pm

Háát, örülünk hogy jól szórakozol:) Annak picit kevésbé ha jobban tetszik
a káromkodás, mint a játék:) No de ízlések és...
Mindenesetre örülök hogy tetszett, további kellemes időtöltést hozzáSmile
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
pirpacs
Vendég



TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Pént. Szept. 08, 2017 2:29 am

mitnemondjak jó szar tényleg és gondolom még a béka segge alatt se tarthatok benn  Crying or Very sad   saccra úgy jó két nap volt mire végigszenvettem a köves részt most meg valami  temetősnél tartok
ami utána következett de nem tok rajt átjutni pls help Mad
Vissza az elejére Go down
Leila
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 54
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 20
Tartózkodási hely : Miskolc

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Pént. Szept. 08, 2017 2:26 pm

Szia!
A megoldás bár nehéznek tűnik, voltaképpen nem az:
A két fehér szellemet kell bezárnod a két villogó jelekre, ezt úgy tudod elérni hogy
a vermek fölé tolsz egy-egy fekete szellemet, vagyis előkészíted a csapdát úgymond.
Ügyelj arra hogy egy járat maradjon alul és felül is, ahol becsalod majd a fehéret.
Ha ezzel megvagy, akkor kiengeded az egyik fehéret, aki követni fog téged.
Egy picit ügyeskedni kell, hogy becsaljad a verembe, használd a futást/shift/ majd
ha benn van, akkor gyorsan rátolod a fekete szellemet, ezzel bezárva a fehéret.  Előbb felül, aztán alul,/a sorrend nem számít./ Ha megvan, akkor ugyanezt megcsinálod a másikkal is.
Ha sikerült, a bal felső sarokban nyílik a kijárat ahol "elszökhetsz".
Segítségül itt egy kép, hogy hogyan is néz ez ki pontosan:



Ha végképp nem megy, küld el a mentés file t, és megoldjuk, sok szerencsét.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://tars.hungarianforum.com
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Szomb. Jan. 20, 2018 2:54 pm

Sziasztok!

Egy jegyzettömbben már írogatom magamnak az észrevételeket, amik abszolút többségben teljesen pozitívak de a játék egy bizonyos pontjánál most meg kell kérdezzek valami tőletek Smile. - Nem lehetett volna csak egy aspektusban nehéz a játék?

Gondolkodóan nehéz a játék, rendben - oda is kell figyelni, akár jegyzetelni, rendben...de hogy még ügyességi szinten is az legyen, NE MÁÁÁR Very Happy. Értem, és meg is értem a kéz-szem koordinációra alapuló játékokat de egy RPG-ben nekem nem tetszik ez a gondolat. Valóban, ízlésekről nem illik vitatkozni de így szabadnapomon most nagyon szomorú lettem mert szívesen folytatnám a játékot de nem vagyok már tini Smile. Túl tudok lendülni azon hogy valamit nem vettem észre, nem voltam elég figyelmes, nem gondolkoztam eleget rajta, de hogy lassan reagálok attól nagyon bús panda lettem Very Happy - de inkább leírom a konkrét helyet, amit szerintem ti is már sejtetek Smile.

Boszi háza, denevérek Razz - textúrán 3 fémtáblák betűkkel, rendben. 4 betű kell, textúrán van egy eltérő omlós érsz is, figyelni kell, rendben (amúgy itt ki lehet menni a textúrából, de lehet régi a verzióm). Nem lehet "csalni" végig kell ügyeskedni mind a 4 részt a jelszóig, teljesen érthető, rendben. (előtte találkozni kellett a Lucy névvel is, teljesen rendben van)
ÁM van +1 folyosó gyilkos denevérekkel, rendben, van +1 szoba, szintén denevérekkel de már speeden nevelve. Ebből kettő direkt úgy belőve hogy az ajtónál PONT el kell kapni egy ütemet, nem annyira rendben de még PONT a határ, legyen....és AKKOR a határon túl, szűk folyosón 2x speedy denevérek. Az elsőn sikerült átjutni és bár pontosan ugyanannyi ügyesség kellene a másodiknál is, rájöttem h elfáradtam. Körülbelül 6x csináltam újra ezt a részt és jutottam el eddig, a rácsajtó előtti utolsó kis rohadékig és rájöttem hogy nálam itt van a vége az "ügyességi türelmi" résznek. Személyes preferencia, de egy RPG makeres játékot nem az ügyességi részek nehézsége miatt játszanék Sad.

- Kaptam nyakláncot Mutertól
- kód begyűjtve adakozás és a dizsi után
- Segítettem 4 nebulónak puskázni.
- kaptam egy baltát az őrségtől hogy ne pereljem be őket mert ártatlanul csuktak le Razz
-. ..biztos kifelejtettem, vagy simán kihagytam mást a játékból eddig de nekem ezek a részek tetszettek Very Happy (a story után persze).

Summa summárom: Én az ügyességi részek ellen szavaznék de ti ilyennek szerettétek volna a játékot, rendben Smile. De mit tudnátok tanácsolni annak aki azért még szeretné végigjátszani? Esetleg kezdjem újra a játékot a könnyített változatban? Ott ezek a részek elmaradnak? Gondolom később is lesz hasonló rész... Sad pedig érdekelne a történet, úgy hogy én fedezzem fel, de amondó vagyok hogy így időhiány miatt marad majd h valakinél megnézem YouTUbe-on a végigjátszást Razz - vagy az extráknál spoilerezgetek.

Szóval igen, teljesen jogos a felvetés hogy ilyen a játék, ügyeskedjél tovább és 60. alkalomra már sikerülni fog de... be kell valljam, ez a forma számomra inkább bosszantó mint szórakoztató Sad. Nincs bennem a "na majd sikerül" izgalma. Egy Cuphead-nél bizonyára lenne, de azt például nem a történet miatt akarnám játszani Sad
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Leila
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 54
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 20
Tartózkodási hely : Miskolc

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Szomb. Jan. 20, 2018 4:26 pm

Hááát, pedig a boszi után ha levered jön csak a játék igazi öröme/mivolta, hiszen meg lesz a társad:)
Bár Leilát feleségül venned sem lesz egyszerűSmile
de vissza térve: A könnyű rész épp ezért került be a játékba, mert mi is tudjuk hogy kissé nehezebb lett mint szántuk. ezt a játék extráiban ki is fejtettük ha beléptél oda.
könnyűn nem ilyen a játék illetve hát sokkal könnyebb így van.
küldi: az éjszakait kifelejtetted eszerint ez a kezdő falun kívüli fő térkép ha megvárod kint az estét, de
akkor erről már lemaradtál akkor, nem gond. Sőőt a faluban 1 srác elküld némi szörnyvadászatra is.
Ill. van még szintén kezdő falu a harc oktató a titokzatos nő. tőle is kapsz ezt azt ha ügyes vagy.

Hogy miért ilyen: kifejtettük az extrákba, és az interjún is,itt csak röviden: Azt akartuk hogy teljesen egyedi és más legyen mint az eddig elkészült ilyen fajta játék, igazából ennyi.
igen a videók sokat segíthet, a face csoportunkban is találhatsz párat.


https://www.facebook.com/groups/Atars/?ref=bookmarks

1 tipp: A boszinál az utolsó ajtó előtt már lehet menteni:)

A verzióról háát nem tudom mikor töltötted le, de ha újat szeretnél kezdeni esetleg a könnyű fokozaton, azt javaslom töltsd le a játékot előtte, az a legbiztosabb.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://tars.hungarianforum.com
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Szomb. Jan. 20, 2018 7:11 pm


Szia Leila! Smile

- Extrákat nem olvastam, illetve néztem még meg mert hallgattam a spoiler figyelmeztetésre és gyors bezártam Razz, ilyen igényes munkában meg nem akartam lelőni a dolgokat.
- A felsorolást csak azért írtam hogy kiemeljem azokat a játékelemeket amik tetszettek Smile (h ne csak picsogjak a denevéres ügyesség miatt Razz ) de aranyos vagy és köszi az infokat. Az este rész kimaradt mert hallgattam "anyura" Very Happy, de természetesen a nyálka-méh vadászat is megvolt ahogy hölgy is..(ő nem "megvolt" de na Razz Very Happy) illetve a lvl 9999 haverja is Smile
- a boszi szobája elé pedig hááát, odáig el kellene jutni. Most gyors mentem három próbálkozást és khm... még annyi sem sikerült mint eddig. Razz

A nehézség amúgy önmagában nem baj, sőt. Nekem a nehézség milyenségével van a bajom Smile. Az intro részt olvasva arra gondoltam hogy sok rejtett tárgy lesz, nehéz fejtörők, morálisan összetett választási lehetőségek, hirtelen nehezedő enemy-k...álmomban nem gondoltam suriken denevérekre Very Happy

De ha azt mondod hogy könnyűn nem turbóznak a denevérek akkor hurrá Very Happy már indítom is az új game-t. Ellenben ha maradnak az ilyen ügyességi részek akkor is, sőt, később is sok ilyen tortúra vár még rám a játékban, akkor sajna be kell látnom hogy nem nekem való a Társ Sad.

(hmm, már nem emlékszem de mintha az is előkerült volna az introban hogy könnyített változatot játszva a végkimenetel nem lehet teljes, jól emlékszem? )
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Leila
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 54
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 20
Tartózkodási hely : Miskolc

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Szomb. Jan. 20, 2018 7:17 pm

Csak annyi a kül. hogy az ötös osztályzathoz mindent felkel hogy fedezzél könnyűn,
de nem hiányosabb a játék semmilyen téren, csupán jóval több a segítség, és sokszor van tanárnő is.
A helyedbe ha nem is játszod végig, a lánykérést/esküvőt/ és persze a vele járó nászéjszakát még mindenképp végigcsinálnám, hisz szerintünk ez a legaribb rész a játékba.
Hol találtál rá egyébként? Hali.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://tars.hungarianforum.com
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Szomb. Jan. 20, 2018 7:43 pm

Ejj, ha a Tanárnő nem veri le egyenként a kis vérszívó dögöket helyettem akkor sajna így jártam.

Amúgy végigjátszanám én teljesen is nagyon szívesem Very Happy csak az ilyen "időzítsél pontosan mert kezdheted újra" ügyességi dolgok egyszerűen nem nekem valóak. Érdekesen hangzik amit írtál, szívesen kideríteném az átok történetét is de képtelen vagyok rávenni magam hogy szenvedjek a mini Cuphead-del Smile. Így 30 felé az ember már megismeri a korlátait és szelektál. Remélem idővel majd lesz fent végigjátszás videón mert szívesen megnézném. Látszik a munka a játékon és amit eddig láttam az nekem pedig nagyon-nagyon tetszett szóval gratula srácok! Smile

A játékra amúgy a MoonDragon fórumán akadtam. Catman írt hogy megkapták a rajzot amit nekik csináltam, illetve hogy ki is rakta. Én meg ezen felbuzdulva, és amúgy is annyi időn után, gondoltam böngészek náluk. A kiemelt topikban pedig ott volt a játékotok Smile.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 43
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 30

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Szomb. Jan. 20, 2018 8:47 pm

Azért fura, és nem is igen vettük számba azt a részt mert ott eddig
még nem akadt senki sem el. Máshol igen, elején, közepén, vége felé igen,
dee nem volt rá példa hogy pont a boszi előtt 1 lépésre adnák fel, pláne ha már 30 as
szintű vagy, a boszi kb. gyerekjáték lenne. Végigjátszást nem terveztünk ilyen
formában, mivel nagyon lelőnénk a poénokat és a megoldást, amiket a legtöbben
maguktól szeretnek rájönni. A Moonról pedig megírtuk a véleményünket, bár az Amnézia játékuk tetszett, de az már kevésbé, hogy közel 20 évig ígérték az Iv elkészítését, amit végül
nem fejeztek be.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Vas. Jan. 21, 2018 11:13 am

Szia Ceresz!

Sajnos nem Ingely van 30-as lvl-en hanem én töltöm majd be lassan-lassan a 30-at. Bár fordítva lenne Very Happy

Most reggel hogy magamhoz térjek mentem ismét pár próbálkozást. Sikeresen eljutottam az utolsó denevérhez (utolsó a rács előtt, a benti kettő már csak bagatel vmi Razz) de a kis mocsok újra és újra elkapott. ÁM AZTÁN egy gooooonosz gondolat kerített a hatalmába, CSALTAM Very Happy. A leomló téglarakásnál felkapaszkodtam, a falon felfutottam, a csápos boszi-szörny izével szemeztem...aztán rájöttem hogy nincs létra így Ingely maradt bebetonozva. Gyors "....bakker" után nem adtuk fel, tovább próbálkoztunk a hagyományos módon így végül: ismét sikerült jól felhúznom magam Very Happy. Nah, szóval, ne értsetek félre, tényleg örülök hogy a többiek nálam ügyesebbek de én még tartom a véleményem hogy egy RPG ne így legyen nehéz. Így kiírva magamból már kevésbé vagyok hisztis Smile de azért van bennem némi irgum-burgum hogy amit én nehéznek találtam a játékban eddig az még könnyítetten sem az Razz. Egy új változatban nem lehetne kicsit meghizlalni a denevérkéket hogy lassabban repüljenek? Razz (vagy mondjuk innen a végéről azt a két ****-t kivenni? Very Happy ) Szerintem kellő egyediség van a játékotokban ezen "időzítsél jól fél sec alatt" részek nélkül is.

(eej, bár az élet egyéb részein is így menne: szólhatunk hogy vegyenek ki egy nehezítést Razz...*sóhajt*)

Ami a Moont illeti, én csak csalódott voltam amikor kiderült hogy nem jön az Idővihar, mérges nem Smile. Szerintem túl szigorú az aki neheztel rájuk hiszen nem az volt bennük hogy "szívassuk már a srácokat 20 évig" hanem tényleg akartak egy 3. játékot csak az élet közbeszólt Smile. Emlékszem, anno még 3D-ben is akarták, aztán ha 2D-ben is, de teljesen egyedi grafikával. Ezek még ma is rengeteg + munkát jelentenek (amúgy civilben most játékokhoz csinálok modelleket). Munka mellett pedig ez nehéz - ezt a részt szerintem ti is tudjátok Smile - de főleg akkor, ha esetleg van ami jobban érdekelne. Például Pivi zenélni jobban szeretett Smile. Már megcsináltak két kerek játékot, egyik nagyobb siker lett mint a másik, és már másban akartak sikeresek lenni. Emberek vagyunk Smile, ők pláne öregedtek, belátták hogy el kell engedjék amire nem tudnak-akarnak annyi időt szánni mint amit megérdemelne. Ez pedig egy olyan döntést amit nem lehet 5 perc alatt meghozni. Szerintem elég sokat rágódtak ezen. Szomorú igen, de nem gonoszságból csinálták Smile.

No, de a kitérő után, bennem meg kialakult hogy csak mérgelődök és követelőzök itt, ez pedig nem járja. Így, ha esetleg imáim meghallgattatnának, akkor fel tudok ajánlani számotokra egy custom fan-artot Smile a "köszönöm" mellé (ami ha nem is holnapra, de garantált - akkor is, ha esetleg a játék későbbi story részei nem tetszenének meg. Ami bizonyára nem így lesz, de hátha Smile )
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 43
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 30

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Vas. Jan. 21, 2018 11:31 am

Folyamatban...
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Leila
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 54
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 20
Tartózkodási hely : Miskolc

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Vas. Jan. 21, 2018 12:03 pm

"Felhizlaltuk"/Értsd a denevérek picit lasúbbak, a kérdéses résznél pedig
egyszerüen kivettük őket, így a legjobb. A teremben továbbá már mindig
lehet majd menteni, viszont javítva lett a falra felmászós baki is.
A friss verzió már elérhető, de belinkelem neked azért itt is:

https://drive.google.com/file/d/1bd4GsBcYcRdy4BlgymCRxddmv97pvx8O/view

Csak előtte mentsed ki a játékból az adott save file t, majd másold vissza az új verzióba, ennyi igazából az egész. Hányas szintű vagy egyébként? Ami az életkort illeti, mi 35 ill. 41 vagyunk,
így picit nehezebb dolgunk volt a fiatalabb korosztály kedvére lelnünk, vagyis
kissé "felnőttesebb" lett a játék ha érted. Mind1 reméljük most már több öröm, és siker
jön neked a játék során, halihó.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://tars.hungarianforum.com
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Vas. Jan. 21, 2018 1:45 pm

Azta! De aranyosak vagytok! Smile

Azt hittem kb egy hetet várnom kell majd rá hiszen nem feltétlen figyelhetitek pont ma a fórumot. Mást kéne csináljak ma, de akkor sajnos (a fenét sajnos Wink ) kénytelen leszek játszani tovább Very Happy

Amúgy 13-17 éves koromban tudtam volna és valószínüleg szántam is volna rá órákat/napokat hogy NA-NA majd most-NA gyerünk szenvedjek vele, de így öregebb buksival már nem tettem volna. Szóval az is nagy dolog, hogy eleve foglalkoztatok a siránkozásommal Smile pedig nincs anyagi függés közöttünk. Teljesen valid álláspont lett volna hogy "ilyen a játék, küzdjél" - Szóval nagyon szépen köszönöm!

A főhős szintje 24, full sárkány armorban Smile : nálam régi-régi berögződés hogy mielőtt tovább megy az ember, irány farmolni, gyúrni.

Azt is be kell valljam hogy a hasonló "animés" irány nem feltétlen az én preferenciám, szóval nekem pláne fogalmam sincs hogy ilyenben mi az igénye a mai srácoknak DE - úgy általánosságban szerintem igaz hogy a felnőttesebb témák, üzenetek nem váltanak ki ellenérzést senkiből sem Smile. Az igazán jó műveket pedig az ember idővel akár újraolvassa (esetetekben játssza) és ilyenkor bizony fedezhet fel új dolgokat, jobban megérthet gondolatokat, közelebb érezheti magát egy érzelemhez amit mondjuk a hormonok tombolásában még nem érthetett akkoriban Smile.

Az ígéretet pedig meg fogom tartani. Amihez esetleg ha lenne valami kimondott kérésetek, avval pedig nyugodtan írjatok a regemhez tartozó mailre Smile.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 43
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 30

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Vas. Jan. 21, 2018 3:34 pm

Nincs mit igazán. Ha gondolod nézd végig az extrákat, igazából úgy spoiler nincs benne,
inkább azokat írjuk le ott, ahogyan elkészültek az egyes részek, illetve az hogy
mennyire értettünk egyet vagy sem, a pályák és a feladatok során.
Illetőleg a rólunk szóló bemutatkozás, egy fajta "görbe tükör" valamint egy "gyónás"
részleg ahol picit viccesebben kifejtettük a játékot ért kritikákat.
Kb. egy másfél órás tartalom.
Ha gondolod lépjél be a csoportunkba is facen. Na halis.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
EProg



Hozzászólások száma : 2
Join date : 2018. Feb. 03.

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Szomb. Feb. 03, 2018 4:48 pm

Sziasztok!

Nem játszottam a játékkal még, csak a videókból néztem meg valamennyit, de már így is kialakult egyfajta vélemény bennem, erről írnék egy kicsit.

Sok egyedi dologról, rendszerről volt szó a leírásotokban, de én ahogy magukat a videókat néztem, nekem elég alapnak tűnik az egész. A grafika az saját, vagy a VX (vagy melyik verzióval készült) beépített grafikái?

Az oka, hogy nem próbáltam ki, az egyik fő pont az, hogy 500+ MB-os a játék. Ez hogy sikerült? Az RPG Maker játékok pont arról híresek, hogy rettentő minimálisak a gépigény terén, hiszen csupa ismétlődő elemet használ (tiled map megoldást), így se erőforrásigénye, se helyigénye nincs. Láttam persze más RPG Maker játékot is, ami közel 300-500 MB-os, de azok tényleg full egyedi grafikájúak, hatalmas képekből állt (hát ugye az Obsilon nevű játéksorozat).

Viszont sablon képeknek tűnik a videókból a játék nagy része. Egyedi rendszer pontosan mit takar? Ez sajnos nagyon relatív fogalom, nálam elég nagy volumenű dolognak kell lennie, hogy valamit annak nevezzek, lévén programozó vagyok, és az RPG Makerben annyi olyan egyedi rendszert láttam még, amire azt mondtam, hogy "na ez tényleg valami", hogy a két kezemen meg tudom számolni. Ezek is nagyrészt a magyar Wikipédia RPG Makeres cikkében leírt, híres játékok listán találhatóakban voltak benne. Nem véletlen lettek közel 10 éve híresek, amikor Magyarországon a fénykorukat élték az RPG-s közösségek.

Itt olyanra gondolok, mint a Dragon Blade játékok harcrendszerei (ha egy játék a harcokra van kiélezve, nem árt, ha különlegesek is a harcok), meg úgy alapvetően kb. minden rendszer a DB-ekben, az Obsilon valója önmagában is, a Nitonban (és a Megbízóban) a követés rendszer (RM2k-ben ilyen nem volt, tehát sajátkészítésű), valamint a lépéshang is mindkettőben.

Meg hát ugye sok másik magyar játékban a kártyázás és egyéb ilyen minijáték-feelingű, vagy menüszerű dolog.

Viszont a videókban ilyesmit nem láttam, bár nem ismerem az RMVX rendszerét, hogy mi benne alap, és mit raktatok bele ti, de semmi feltűnő egyedi dolgot nem vettem észre (egy több mint 25 perces videót is végignéztem pedig a játékmenetről).

Értem én, hogy sokáig készült a játék, és hogy elvileg sok idő végigjátszani, viszont számtalan helyesírási hiba, elírás is van benne (szintén a videóban láttam jó párat).

Idézet :
"Az év magyar rpg makeres játéka"

           /2016/

Ezt meg főleg nem értettem. Volt erről valami szavazás? Azt hiszem lemaradtam róla.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Szomb. Feb. 03, 2018 10:29 pm

Szia EProg! Smile

Érzem ahogy előtört belőled a szakma Very Happy - ami azt kell mondjam nagyon szuper dolog de most szerintem kicsit túl szigorú vagy Smile. "Egyedi rendszer" alatt gondolom ők arra gondoltak hogy maguk tervezték és gyártották le például a fejtörőket az engine-ben. Az ilyen játékok csak simán szórakoztatni akarnak, nem megváltani a programozást Smile - kár is ezt számon kérni. Ők nem az Epic Games hogy Unreal Engine-t fejlesszenek. Csak egy sima garázsprojekt a játék, ennyi Smile (a 2. "menü" engem amúgy meglepett, de más finomságok is vannak )


Summa-summárom: a puding próbája az evés bááár, ugye ma már a "game play video" kora tombol... mind1, lényeg hogy ugorj neki és ha megfog, megfog, ha nem, akkor 10 perc az életedből és ámen Very Happy. Ráérsz még majd utána fanyalogni Smile

(Ennyi grafikai kontentet legyártani baaaaaromi sok idő, szóval igen, maker alapját használja - a helyet más foglalja. Elmondanám del lelőnék pár dolgot - de ha letöltöd te is meglátod Smile )
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 43
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 30

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Vas. Feb. 04, 2018 2:49 am

A legtöbb helyet a zenék foglalják meg a térképek, lásd vh sorozat ami kb. 1 gb játék, ez van.
Ezzel nem tudunk mit kezdeni ez a vx ace sajátságosa a többletekért cserébe.
Egyedi alatt azt értjük amit nagyjából megválaszoltak előttem, de mi is kifejtettük, a játék extráiban, az interjú részlegen, valamint a külső ajánló oldalakon: A zenéket, a fejtörőket, azok megoldásait, valamint a játék tartalmi ötleteit. Végül de nem utolsó sorban pedig, hogy a társ megvásárolt vx ace vel készült, vagyis teljesen jogtiszta. És hogy lehetőleg semmi ne köszönjön vissza egy másik játékból. Magyarán életet próbáltunk adni bele, nem csak sztori, de stílus, és az extrák terén is. Arra törekedtünk hogy szinte "éljen" maga a játék, ha lehet így fogalmazni mi hárman bele adtuk a lelkünket is, ami szintén nem sok játékról mondható el.
A játék a legkevésbé sem harcra van kihelyezve, hanem a maximális tartalomra, történetre, fejtörőkre, fordulatokra, kiegészítve néhány minigame vel a kocsmában, és diszkrét betétdalokkal, és humorral. Ha nem is játszol vele,
javaslom nézd végig az extrákat abból megtudhatsz kb. mindent.
Az év játéka: Az akkor végigjátszott hasonló játékok alapján készült
visszajelzésekből kaptuk, ismerősök, munkatársak, barátok, akik kijátszották.
Kb. 20-25 akkoriban ismert rpg maker játékkal mérték össze igen.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Vas. Feb. 04, 2018 9:45 am

Nem találtam konkrét csevegőt hát ide írok bővebben:

Az idézőjelet nem véletlen használtam, eleve nem is értem a feltételezést. Elmeséltem hogyan játszok, más játékokban is szokták az emberek használni a printscreent, manapság már le is videózzák ahogy játszanak, sőt, fel is töltik vagy akár online sugározzák. Nem is tudom melyik feltételezés esik rosszabbul: az hogy hülye vagyok és nyilvánosan reklámozom hogy feltörök egy programot, vagy az hogy bunkó vagyok... - A "csalás" annak szólt hogy idő előtt elmondtátok a megoldást pedig nem kértem...

Eszembe jutott hogy régebben azt is elmeséltem hogyan találtam ki a válaszokat a lánykérésre, ott is "csalás" kifejezést használtam - LEÍRTAM mit csináltam és mégis feltételezitek hogy épp csavarkulccsal csépelem a kódsort ...nem mondom hogy jól esik mert baromira nem.

A másik: "nem tudunk mit kezdeni az efféle monológ filozófiákkal folyton..."
Gondoltam ha már annyi időt öltetek bele, biztos örültök olyan visszajelzéseknek hogy - mit gondolt közben a játékos, hogyan gondolkodott a játékos, mért azt választotta a játékos amit stb.
Fejlesztők, kiadók ilyenre általában tesztelőket is alkalmaznak de Úúúgy általában is örülnek a visszajelzésnek, főleg ha pozitív. ...na, én meg ezzel nem tudok mit kezdeni. (itt a folytatásban jobban mérgelődtem de inkább kitöröltem)

Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Leila
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 54
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 20
Tartózkodási hely : Miskolc

TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   Vas. Feb. 04, 2018 10:50 am

Volt már rá példa hogy egy illető már az első küldi előtt lv. 100 volt,
és még el is dicsekedett a dologgal, nem véletlen került be később a játékba a tiltó rendszer is, ha
ilyenen kapja az illetőt. Ezért értettük félre elnézést akkor érte.
A prt screen és video jegyzet természetesen nem számít annak nyugi.
A monológokat arra értettük hogy nem mindig tudjuk kihámozni a lényeget hogy mi is a gond, ha túl hosszúra sikerül, igazából csak ennyi. Tekintsd tárgytalannak a korábbit, hiszen
a jegyzetelés teljesen természetes dolog. Sokszor fog még kelleni meglátod.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://tars.hungarianforum.com
Ajánlott tartalom




TémanyitásTárgy: Re: Beszélgetés a játékról   

Vissza az elejére Go down
 
Beszélgetés a játékról
Vissza az elejére 
1 / 2 oldalUgrás a következő oldalra : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Idomár beszélgetések, tapasztalatok
» [Event] Akarsz beszélni róla?
» Hyuuga Aikan

Permissions in this forum:Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
A Társ :: Társalgó-
Új téma nyitása   Hozzászólás a témáhozUgrás: