A játék mely társad a magányban
 
HomeCalendarGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés

Új téma nyitása   Lezárt téma: ide nem írhatsz választ, és nem szerkesztheted a hozzászólásaidat.Share | 
 

 A társ fejlesztői napló

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Leila
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 34
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 19
Tartózkodási hely : Miskolc

TémanyitásTárgy: A társ fejlesztői napló   Pént. Okt. 28, 2016 4:34 pm

Ingely&Leila

"Egy társ mindenek felett"

"Az év magyar rpg makeres játéka"

            /2016/

all rights reserved



Fejlesztői napló
/ 2015.03.17 - 2017.08.09 /


Ingely béta

Elkészült, működik, végigjátszható. Tesztelés zárt körökben.

Ingely 1.0

Végső hibák javítása, valamint optimálisabb taktikai harc rendszer,
és szerelmi szál felépítve. Történeti esemény elvarrás, végül publikálva.

Up:
Fel került egy apró frissítés, amely tartalmaz egy
kocsmai mini játékot, a börtönös rész némiképp
élethűbb lett,továbbá az ellenfelek életerejük
immáron nyomon-követhető a csaták során,
valamint egy szebb befejezés, és egy ráadás fun quest.

Up 2:
kiegészült a játék néhány rejtvényes résszel,
ami annyit tesz, hogy minden fővonalbeli
küldetés teljesítése után, egy rejtvényszerű
pályarészek követik, ezáltal picit kalandosabbá
téve az adott szintet.

Up 3:
Újabb helyszínek, immáron minden fő helyszínt
egy lezáró kis mini hely követ amolyan
rejtvény küldetés.
Továbbá bele kerültek néhány
arcade szerű minijátékok,
valamint egy póker játék.

Up 4:
Elérhető lett a Challange world, szint és
tárgy függetlenül, ami annyit tesz hogy
a második fő küldetés után, a fő városban
némi arany fejében próbára tehetjük az ügyességünket
különböző rejtvény pályákon, természetesen
igen hasznos jutalomért cserébe, és persze
a végső csata lehetőségéért.

Egy társ

Néhány belső tanácskozás után, a sztori lévén fő cím változtatás.
Tovább javított kissé játékos barátibb harc rendszer, valamint
kibővített alap, és mellék küldetések, szereplők, és történet.
Feltöltés néhány script el, tartalom bővítés, mini játékok. Néhány
külső betét dal felvétele, és át dolgozott, realisztikusabb pályák.
Phase rendszer: A történet előre haladásával, párhuzamosan
megújuló helyszín.
Kifinomultabb udvarlás rendszer, és esküvő. Letisztultabb
intró, és befejezés.

Ingely&Leila

Jelenlegi végső verzió, miután néhányan elhagyták a teamot,
A projektet ketten folytattuk tovább. A fő cím változáson kívül,
helyett kapott a személyiség fejlődés rendszer, ami a döntésünknek
megfelelően fejlődik, vagy épp hanyatlik. Továbbá szintén bekerült egy
úgy nevezett osztályzó rendszer, / 1-5/ami a végig játszás kiértékeléséről ad számot,
az elért teljesítménytől függően. Át szerkesztett szöveg környezet, ami a picit
szlengesebb irányból, a komolyabb felé kanyarodott, és bekerültek az arc
kifejezések a játékba, mely a párbeszédeket teszik élethűbbé.
Kiteljesedettebb fő történet, minden szereplő és fő ellenfél
háttér történetére fény derül.

A Társ

A játék végső arculata, melyben cserére került a menü külső,
valamint a grafikai elemek. Be kerültek az oktató, és a gyakorló részek,
valamint a történet fejezetekre való felosztása. További plusz új pályák,
továbbá a cselekményektől függő későbbi jutalmazó, szankció, és büntető rendszerek.
Valósághű lánykérés, esküvő, és nászéjszaka.

Update:

- A játékba be került a már jó ideje tervezett nehézségi szint választás.
Erről többek között a játékban is kaphatsz pici felvilágosítást, itt most csak dióhéjban:
Erre többek között azért került sor, hogy akik netalántán most játszanának először ilyen
típusú játékkal, valamint esetleg túl fiatal lenne egy esetleges komplexebb rész megértéséhez,
ő nekik se legyen annyira frusztráló a játék. Ő nekik mindenképp a könnyű szint javasolt.

A nehézségi szint nincsen kihatással a játék történetére, viszont ez meg követelt sok esetben
némi pálya bővítést, viszont könnyű fokozaton, minden t fel kell fedezni a legjobb
vég eredmény elérése érdekében. Nehéz fokon ez egy picit könnyebb. Maga a játékmenet,
viszont ezen a szinten nagyság rendel nehezebb, persze az élmény, mint minden játék esetében,
így a legnagyobb, már csak a plusz tartalmak végett is, mégis a hard fokozatot, mi csak a kijátszás után javasoljuk.

Amit érdemes lehet még megemlíteni, hogy a játékbeli napszak változások, immáron nem csupán szerepjáték elem,
hanem tartalmaz egy afféle időpont függő bónusz eseményeket, ez lehet többek közt éjszaka, vagy nappal,
ezek sikeres teljesítésével,némi plusz extrákhoz juthatunk, melyek segítségre lehetnek a későbbi kalandok során.

- A legtöbb szöveg immáron át futtatva a helyes írás ellenőrzőn, így minimalizálva a játékbeli
esetleges fenn maradt elírásokat.
- Több segítség a nehezebb rejtvény részeknél, úgy értve ezt, hogy a játékban most már
valamennyi rejtvény megoldásai néhány "infó morzsa" által elérhető, csökkentve ezzel a gyakori
elakadás t a történetben. A játékot végig játszani persze ettől még nem lesz könnyű, mondhatni inkább,
hogy elég nehéz néhol, vagyis továbbra is szükséges, a játék minél figyelmesebb játszása.

-A bossok immáron meg kapták a korábban is tervezett, kiértékelő rendszert.
Ez alatt azt értjük, hogy ha sikerül x szint alatt legyőzni, akkor ez bele fog számítani a végső kiértékelésbe,
de arra is jó ha netán korábban egy rossz döntést hoztunk, akkor ezáltal egy hiba, vagy büntetőpont pont csökkenthető.
Végül, de nem utolsó sorban, általa egy rejtett dolog is elérhetővé válik, ez lehet az árusban, esetleg egy titkos ládában,
ill. egy plusz "infó morzsa" egy későbbi rejtvény hez. Az adott szintet szintén egy elhintett beszélgetés fogja tartalmazni,
erre viszont már nektek kell majd rá jönni a történetek folyamán.

- Még kifinomultabb, mondhatni picikét már már reális udvarlás, és persze a nász éjszaka rendszere,
ami ugyan egy picit így nehezebb, viszont aranyosabb, és szebb lett. Biztosan
tetszeni fog, és nagyobb a siker élmény is, feltéve ha el tudsz jutni addig:-)
- Szebb ill. oda illőbb dalok/zenék s néhány kellemesebb betétdal színesíti a történeteket,
valamint egy aranyosabb befejezés született:)

Ami elkészült, de végül nem került be, a játék idő túl hosszúra nyúlása miatt:
Boss kiértékelő rendszer: Bizonyos szint alatti teljesítésnél, extra jellempont.
/Elvetés oka: Már korábban elkészült a karakter jellem jutalmazása, így már nem tudott volna
használható jutalmat kínálni, ami végett meg érte volna,  kihívás módban legyőzni./
Craft rendszer: A felszerelést neked kell le gyártani különböző alapanyagokból.
/Elvetés oka: Sok időt venne el a játék teljes végigjátszása/
Tanító rendszer:
/Elvetés oka: Ugyanaz mint feljebb, indokolatlanul nyújtotta volna meg az amúgy sem rövid,
játék időt azzal, hogy szintenként vissza utazz skilt tanulni, így végül nem került be./


A becsült játék idő extra pontok, ill. segítség  nélkül, kb. 1 - másfél hét.


A technikai részről:

Igazából bármilyen alap gép tökéletesen elég, mindössze max 500mb szabad hely szükséges.
Ha minden igaz, állítólag csak a win 10 op rendszernél adódhat probléma, az érzékeny vírus riasztás végett. Win 7 rendszeren nem volt ilyen gond.

Az esetleg  felmerült kérdések, vagy az észszerű kritikák, észrevételek,
vagy ha csupán elakadtatok volna a játékban, feltehetőek
akár itt  fórumon, vagy a lordmage120@gmail.com  e-mail címen.


A hozzászólást Leila összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Szept. 01, 2017 1:07 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://tars.hungarianforum.com
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 29
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 29

TémanyitásTárgy: Re: A társ fejlesztői napló   Szer. Aug. 23, 2017 9:09 pm

Egy picit ildomos frissíteni ezt a napló részt, az admin úr már jó ideje nem tette. Az utolsó frissítés kb. 2017 08. 19. én történt.
A játék jó ideje már hogy jócskán kibővült, közel 7 új pályával. Ha jól számolom a mérete is kb. 530 mb ra duzzadt. Valamint a meglévők is számos változtatáson estek át azóta. Ezek részben a fő, részben pedig a mellék küldetések színhelyei. De ide sorolnám még a különböző bónusz pályákat is, amik nem
tartoznak igazából küldikhez, viszont a teljesítésükkel értékes jutalmak szerezhetőek a későbbi továbbhaladás megkönnyítésére. A megújult  külsőn kívül, egy kissé "életre" kelt a játék is,
a több helyen beiktatott narrálással, amiről többek közt az extrákban is olvashattok. Ha nem is úgy ahogy terveztük, de végül elkészítettük a korábban elvetett alkemit, amivel is az italok gyárthatóak le különböző alapanyagokból. Hogy miért vetettük el korábban, ennek pontos előzményei szintén az extrákban elolvasható.
Apropó extrák: Helyet kapott a főmenüből elérhető extra menüpont is, ahol az egyes pályakészítés
fázisaiba nyújtunk betekintést, afféle nyers, valóságos mivoltában, ami nem mellőzi a kissé vulgáris
párbeszédeket sem. Vagyis közel 100% hitelesen rekonstruáltuk a játék készítés munkálatait.
Végül egy végső konklúzió keretében szóban is megszólalunk, az elmúlt közel 3 év eseményeiről,
valamint egy kissé görbe tükröt állítottunk magunkról, illetve részletesen kifejtjük,
a végszó menüben hogy mit is gondoltunk mindezekről.
A saccolt játék idő, ha készítőként számolom alsó hangon olyan jó 20-25 óra körül mozog, vagyis egy jó két hétig bizonyosan el lesztek vele. Nem állítjuk hogy világmegváltó, minden bizonnyal születtek napjainkban egész klassz hasonló játékok, de annyi bizonyos, hogy maximálisan egyedi megoldásokkal, ötletekkel, és tartalommal bír.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
 
A társ fejlesztői napló
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Születésnapi köszöntések [ARCHÍV]
» A Halálra Ítélt Naplója

Permissions in this forum:Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
A Társ :: A Társ-
Új téma nyitása   Lezárt téma: ide nem írhatsz választ, és nem szerkesztheted a hozzászólásaidat.Ugrás: