A játék mely társad a magányban
 
HomeCalendarGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés

Új téma nyitása   Hozzászólás a témáhozShare | 
 

 Hibajelentés

Go down 
Ugrás a következő oldalra : 1, 2  Next
SzerzőÜzenet
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 43
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 30

TémanyitásTárgy: Hibajelentés   Szer. Jan. 25, 2017 12:10 pm

A játékban előforduló valós, vagy vélt
hibák jelentésének helye...
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
WhyTheFly

avatar

Hozzászólások száma : 4
Join date : 2017. Jan. 24.

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szer. Jan. 25, 2017 6:01 pm

A hiba az erdős térképen jelentkezik, amikor a kapu kulcsát kell megszerezni.
Eltolom a sziklákat, felveszem a kulcsot, majd hirtelen egy szikla elzárja az utat, nem lehet kijutni, nem tudom folytatni a játékot. A részletek a mellékelt képen láthatóak.
Valami tipp?

kepfeltoltes.eu/view.php?filename=955szikla_hiba.jpg
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 43
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 30

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szer. Jan. 25, 2017 6:21 pm

Ez nem hiba, hanem egy egyszerű rejtvény:
Ahol azt írtad itt fenn akad a szikla:
Meg kerülöd az ösvény t, tolsz egyet fel a sziklán.
Lemész a kulcsért.
Miután megvan a kulcs, bal oldali mini lyuk benézel/enter/
Ugyanezt teszed a jobb oldali lyuknál is, vagyis nem a
sziklát tolod bele, hanem szintén be kukucskálsz.
voáláá. De töltsd le ami tegnap felkerült friss verzió.
A mentéseket használhatod az új változattal is.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
WhyTheFly

avatar

Hozzászólások száma : 4
Join date : 2017. Jan. 24.

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szer. Jan. 25, 2017 6:30 pm

Nagyon nem volt egyértelmű, hogy oda be kell nézni, de végre folytathatom. Laughing
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 43
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 30

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szer. Jan. 25, 2017 6:42 pm

Jó de ha egy régebbi verzióval játszol,
akkor valós hibák is előfordulhatnak, nem
véletlen kérjük hogy mindig a legutóbbit szedjétek le.
Főleg hogy tegnap éjszaka ment fel egy up.
Vagyis neked főleg ajánlott az update, mivel eszerint
már jó ideje játszol már.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
hegi222



Hozzászólások száma : 16
Join date : 2017. Jul. 07.

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szomb. Júl. 08, 2017 7:25 pm

sziasztok van egy kis probléma az uj verzioval! mégpedig hogy a bosszis kristály aktiválos résznél a pentagrama rosz hejre teleportál szoval a vizbe és igy mozgás képtelen leszek.. az észak kellet levöre gondoltam




Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Leila
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 54
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 20
Tartózkodási hely : Miskolc

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szomb. Júl. 08, 2017 7:36 pm

Szörnyen röstelkedünk mi tagadás  Embarassed ...
Na kap majd tőlem fejmosást a térképész úrfi:)
A javítás folyamatban, kb. egy óra múlva le töltheted a tár helyről.
Viszont ami nagyon lényeges:  
Mielőtt be másolnád a save file t, még a bizonyos kristály aktiválása ELÖTT
mentsél. Ha nincs ilyen mentésed,ill ha már rá mentettél, nos akkor
küld el nekem az utolsó ilyen hibásat ahol a vízben vagy, a lordmage120@gmail.com  ra.
És kimentem a karakteredet.  Még1* hatalmas elnézést az ilyen orbitális bakiért, most megyek és
kipityergem magam szégyenembe. Embarassed   syah.


A hozzászólást Leila összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Júl. 08, 2017 8:48 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://tars.hungarianforum.com
hegi222



Hozzászólások száma : 16
Join date : 2017. Jul. 07.

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szomb. Júl. 08, 2017 7:42 pm

semmi baj meg esik az ilyen Smile tapasztalt rpg maker játékos vagyok és hozzá szoktam már Very Happy plusz még az ilyen nagy játékok amiket pénzért árulnak boltba ott is teletömik bágokal de szolni már nem tudunk érte szoval emiatt hálás is vagyok hogy ezt azt ki tudtok igy javitani Smile kár hogy aki anno a szaftkaland játékot csinálta ott ez nincs mert arra is rá fért volna afrisités...
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 43
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 30

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szomb. Júl. 08, 2017 9:32 pm

Ide fel teheted egészen nyugodtan. Nyitok, vagy nyiss egy részleget neki,
ahol felvázolhatod hol jársz benne, miről szól, mivel készítitek, stb.
Ill. ha elkészült ki is teheted itt. A Társ csapata mindig szívesen ad helyet
hasonló lelkes játékoknak. És noha ez nem tutorial nak szántuk, de
ha el akadnátok még abban is segítünk. Sok sikert nektek.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
hegi222



Hozzászólások száma : 16
Join date : 2017. Jul. 07.

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szomb. Júl. 08, 2017 10:05 pm

kösszi szépen amit meg lesz az ötletek meg a folyamat majd meg mutatom nektek Smile
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Sadamo
Vendég



TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Pént. Jan. 19, 2018 9:33 pm

Sziasztok !
nagyon megfogott ez a játék/történet , hihetetlen sztori le a kalappal ! Smile  viszont egy hibába ütközhettem sajnos Sad útban Lunera felé 5 jelet kell megtalálni meg is van viszont ami a vaskapuval majdnem szembe van "benne" a bokorban sehogy sem lehet aktiválni.. sajnos ez miatt megállt a sztori..
előre is köszönöm a segítséget

üdv Ádám!
Vissza az elejére Go down
Leila
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 54
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 20
Tartózkodási hely : Miskolc

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szomb. Jan. 20, 2018 9:19 am

Hali! Pontosan nem tudtuk kideríteni hol is járhatsz akkor, dee feltételezem, akkor kb. erre:
Itt egy video, remélhetőleg segít majd neked. Köszi a dicséretet, sok sikert!

https://www.facebook.com/zoli.szabo.7773/videos/1568746273187835/
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://tars.hungarianforum.com
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szomb. Jan. 20, 2018 11:45 am

Sziasztok!

Először is gratulálok a játékhoz, látszik hogy van benne munka. Még küzdök a végigjátszással viszont találkoztam egy buggal.

Röviden: időlimit alatti kapcsolásra nem reagál a rendszer.

Először a menü tutorial részében találkoztam a problémával. A tanárnő utasítása szerint felkapcsolom a kapcsolót fent, elindul a számláló, sprintelek az alsóhoz és bár elegendő időm lenne hátra (kb 4-5 sec) lelkesen nyomogatom az ENTERT mire a másik kapcsoló is átvált, kattog de jóóóó magasról tesz arra hogy még időben vagyok Smile. A Tanárnő persze közli velem hogy lassú vagyok, kezdjem újra. Gondoltam ám legyen, majd a játékban biztos nem lesz baj.

Sajnos lett. A boszorka kertjében vagyok ahol akkora a gaz hogy el tudja rejteni a csontvázakat a növényzetben, de valaki illedelmesen lenyírta a gyepet a rúnaköröknek. Nyilvánvalóan a "pincelejárat" felé kéne továbbmenni de hát bezárta a ki hamis. Hát szépen aktíválom a mechanizmust amivel eltűnik az oszlop az utolsó rúnakör elől, majd megpaskolom a ledes sírkövet és INDUL is az óra. Hatalmas logikával kitaláltam hogy itt biza igen, futnom kell Smile Át is rohanok a túloldalra a "pincelejárathoz", ahol örülök hiszen még lenne időm egy kávéra, két cigire mire közli a főhős hogy "nem nyílik" - megfordult a fejemben hogy ott egy balta nálad Papa, csapjad le a zárat Razz

Ekkor persze lejár a kávé-cigi idő és a csúnya boszorkány kárörvend rajtam. Szerelmem persze felvilágosít hogy amikor aktív a 3 kapcsoló rohanjak a lépcsőhöz. Én ugyan megírnám neki hogy "pont ezt csináltam Csillagom" de ennyire még nem interaktív a játék Smile. ÁM, gondoltam nyilván én rontok el vmit, ezért megpróbáltam az óra alatt visszafelé, megint "kapcsolni" a rúnaköröket, hátha - így csak egy cigire marad időm (3 sec) de az a fránya ajtó most sem nyílik.

Másodjára találkoztam ezzel a "lejár az időm és nem reagál az ENTER" problémával így kénytelen voltam írni nektek Smile Remélem csak én bénáztam és persze előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget! Grat a játékhoz és persze szeretném ezért végig is tolni! Very Happy
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 43
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 30

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szomb. Jan. 20, 2018 12:17 pm

Szia, neked is köszönjük szépen az elismerést, és örülünk hogy tetszik.
Nos akkor: A bemutató pálya természetesen nem hibás, de itt egy videó segítségképpen!
Amiről te írtál az kb a 8 ik percénél van:

https://www.youtube.com/watch?v=6sQ6balO1YE&t=1s

A másikról nincs sajna fent videó, de ha kell rakok fel, de a séma igazából ugyanez:
Aktív a három falon lévő kapcsoló, akkor a lépcsőhöz kell szaladni időn belül.

Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szomb. Jan. 20, 2018 12:28 pm

Szia ceresz!

Köszönöm a gyors választ Smile - a tutorialnál szerintem elsiklottam afelett hogy vissza kéne érjek a Tanárnőhöz, bár nem emlékszem h mondta volna... de legyen az h elsiklottam felette Very Happy

A boszi kertjét is sikerült abszolválni így, valóban, a rúnaköröket kapcsolgattam nem a ledlámpás sírköveket Smile (amúgy valamiért az alakult ki bennem h ezek világítják a földre a rúnát, mind1, nem fárasztalak Smile )

Még1x nagyon szépen köszönöm! Smile
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Hétf. Jan. 22, 2018 10:33 pm

Sziasztok! Smile

Ingely férfivá válásnak örülhetne amikor elrabolja egy pokoli perszóna. Jönne a minijáték hogy keressem meg a sötétben, amihez hősünk kiharcolja a minimális segítséget hogy hallhassuk...na de, én csak 1x hallok bejátszani egy lépés effektet, utána csak a jamelés marad amit a háttérzene ad. Próbáltam fülelni, de bármennyire is akartam, csak a háttérzene szól...annak egyik taktusára gondoltam hogy talán "rázza az izét h megállt" de nem, csak a zene része volt az is.

Én feltételezem hogy az egy lépés effekt után (ami a kezdésnél van azonnal) hallanom kellene többet is, de nem hallok. Így pedig marad az imádkozás hogy egyszer csak belefutok...a szellembe, bár, lehet trollkodik és átszáll rajtam Razz. Igazából az se tiszta hogy ehhez a művelthez elegek lennének a kurzorok vagy az entert is vadul kellene nyomogatnom?

Köszi a helpet előre is! Smile
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 43
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 30

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Kedd Jan. 23, 2018 2:04 am

Az asztal körül keresd. kell az enter is.
A lánykérésre honnan tudtad a jó válaszokat?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Kedd Jan. 23, 2018 8:31 pm

Természetesen csaltam Smile - OP néni említi hogy mindenkinek azt kell mondani amit hallani akar. Ami bár jellemfejlődéshez nem feltétlen jó dolog, de játéktechnikailag teljesen indokolt segítség. Ezért kombinációfejtés helyett indítottam gyors egy új játékot és "meginterjúvoltam" újra az alanyokat.

Nagyobb baj a "nász" előtt volt, ahol gondoltam "rendesnek" kell lenni, hát az akartam lenni. Mire úgy döntöttem, hogy bár hiába meditált mindkét karakter egy teljes napot az ügyön - a "nem gondolkodtam ezen"-eket raktam többségbe. (jó, szigorú vagyok, 1 nap tényleg kevés egy ekkora döntéshez, de az irónia azért megvan Smile )

A virágbugázós részen nagyon jót röhögtem Very Happy

No, de ami a sötét szobát illeti: tökre jó játéktechnikának gondolom, kár hogy nem működnek nálam az effektek. Az asztal a két vörösen világító szárnyas izé ugye?

ui.: hát én sok mindenre fel voltam készülve, de ami a "csók" alatt ment, arra szerintem nem lehet Very Happy (írtam h nem feltétlen vagyok anime fan, így nem vagyok célközönség - de hogy "ütött", na, az biztos Razz Smile )
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
ceresz

avatar

Hozzászólások száma : 43
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 30

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Kedd Jan. 23, 2018 9:45 pm

Háááát, lesz ez még jobb is, na csak játsszad csak tovább:)
Az asztal a fotel mellett van. Alsó terem. Csak oda tudsz benyitni miután
a csaj szól hogy keresd meg. Csak vigyázz az őrszemre ami elszabadult. Könnyen lerázható mondjuk,
utána már van időd keresni. Néha nyomj egy esc et, akkor frissül az effekt, ami a fényeket illeti.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Kedd Jan. 23, 2018 10:47 pm

Ja hogy ki lehet menni? AHam...akkor +1 bug report: csak sokadjára hajlandó kiengedni az ajtón Razz, inkább visszadob a kezdőhelyre. Próbálgattam és sikerült, de nem elsőre.

Még annál is ? Very Happy oooh jaj, hát az nekem hirtelen túl sok "manga és japán" cukiság volt egyszerre, de akkor már trenírozom magam előre Smile

update: csak én nem vettem észre a sötét miatt h kint van a karakter, visszavontam.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Vas. Jan. 28, 2018 11:47 am

véltlen 2x küldtem Razz - ezt lehet törölni csak ilyen lehetőséget itt nem találtam Smile


A hozzászólást MaxtheVolp összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jan. 28, 2018 11:49 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Vas. Jan. 28, 2018 11:47 am

Sziasztok!

Pár dologgal találkoztam amik ugyan nem hibák, de ergonómiailag szerintem nem indokoltak. Ott tartok most hogy megszereztem a receptet Leila anyukájának, lefizettem a hugát a segítségért, illetve "Dimark"-ot is levertem. Most indulnék a piramisba de előtte felpimpelném a felszerelésem. Akkor kezdem a fanyalgást Smile

- Leila apja azt mondja hogy "barlangban" van az árus, a térkép chipsetjében pedig nyilvánvalóan egy torony van. Ez így nagyon félrevezető.
- Leila apja miért van az "ajtóban"? Very Happy Ha az volt a cél hogy nehéz legyen megtalálni akkor tökéletes, de szerintem jobban nézne ki ha ő is ott sétálgatna, álldogálna. Akár a börtön ajtaja előtt, hogy ő zárja el az épületbe való bejutást. Nekem így teljesen az volt az érzetem hogy az öreg épp előzetesben van és látogatáson beszélünk vele a kis telefonokban a sitten Smile
- A recept keresésénél: a szellemek után, ugye a romlott házban kell megtalálni a lejáratot. Értem én hogy tényleg körbe kell néznie a játékosnak és csak azután lesz triggerelhető a lejárat, de szerintem ez fölösleges és inkább csak visszafogja az újrajátszhatóságot. Ha valaki már egyszer megtalálta hol kell lemenni, akkor hadd haladjon tovább Smile.
- Amaryll (a gonosz lány, biztos elírtam a nevét, elnézést) keresésénél szerintem a segítségekbe belefért volna hogy "nem ebben a szobában" vagyok Smile. Utólag így, hogy eljutottam az asztalig, már a hangeffektetk is megjöttek, teljesen érthető módon.

Ezek csak apróbb dolgok, amiért most főleg írtam az ez:
- Sok script-et az első aktiválás után szerintem inaktiválni lehetne, vagy helyettesíteni egy rövidebb szövegváltozatával. A barlang-torony boltban például a kimenetnél-bementnél rendszeresen aktiválódik a "Különös egy hely" beszélgetés, ahogy a benti folyosó két oldalán a "Nézd, ott van" beszélgetés is, független attól hogy esetleg már fentről érkezem és nem a bejárattól. Ez a "fölösleges már megint" gondolat a recept utolsó rejtélyénél is megfogalmazódott bennem ahol a kapcsolóknál újra és újra végig kellett enterezzem a teljes felvezető részt. Az első aktiválás után szerintem elég lenne a hang effekt és mondjuk Leila véleménye a kapcsolóról (ha az segít a rejtvény megoldásában). Tudom hogy apróság, de szerintem nagyon rontja a játékélményt hogy rendszeresen kell újraenterezni olyan beszélgetést ami viszonylag hosszú de alapvetően felesleges. - Ilyen volt az a rész is amikor Leila huga mesélt a "szörnyről" és hogy mit kér cserébe a segítségért. Az első párbeszéd után elég lett volna a "Na, megszereztétek a szerencseitalokat?" vagy valami hasonló. De Leila anyukája is ilyen volt.

Annyira belejöttem már a "jólvan-jólvan, tudom-tudom" gyors párbeszéd-pörgetésekbe hogy ennek köszönhetően véletlen sikerült elbugáznom egy fiolát is Leila édesanyjának a konyhájából Smile így a magánzárkát is megjártam pedig egyáltalán nem volt célom. (1 ilyen eset amúgy nagyon befolyásolja a végkimenetelt? )

Magának a bolt rejtélyébe még nem mélyedtem bele mert nagyon zavaróak voltak a fenti apróságok. Sok kis pepecs dolog ezeket megcsinálni de ahogy már írtam szerintem nagyot dobna a játékélményen Smile (Akad még elírás, helyesírási hiba is de engem ez spec nem igazán zavar Smile )
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Leila
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 54
Join date : 2016. Oct. 28.
Age : 20
Tartózkodási hely : Miskolc

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Pént. Feb. 02, 2018 1:25 pm


A boltban ezt az 5 rejtett jelzést kell aktiválni hogy bemehess az ajtón:



A többi jelzés csak némi infó ill. vissza zárja, vagyis arra ügyelj hogy miközben a
bekarikázottakat aktiválod, közbe ne lépjél a többiekre.
Ha megvan az öt jelzés, betudsz menni a kapun.
Ott a bal oldalon a két kéket, jobb oldalon a sárga kapcsolót kell
aktiválnod, ekkor beadható a kód, amit a falon lévő két olvasmányból tudsz
kitalálni.
A párbeszédek része javítva lesz, ill. már megvannak csak még nem került fel.
A bolt pl. már csak egyszer fogja kiírni az adott beszédeket, ahogyan a leírt receptes terem
utolsó feladata is.
Leila apukája barlang helyett toronyba küld ezentúl, ahogyan az a térképen is szerepel.
Viszont nincs a boltban, ezt nem tudjuk miből vetted, mind1.
Egy két elírást javítottunk közbe ha időnk volt rá, de erről írtunk is
az extrákban, majd olvasd el a meggyónunk részét.
Leila húgát már nem tudjuk átigazítani mert ehhez nagyon szét kéne szedni a
rendszert, és újra kapcsolózni az egész eventet, minimális hiba sajnos, mi is tudjuk,
viszont a jó oldala hogy ha netán véletlen elnyomná a párbeszédet, így újra
átolvashatja mi is az aktuális feladat. A terv igazából ez volt eredetileg.
Amaryllis hez csak az alsó szobába lehet bemenni, amíg keresed, vagyis
teljesen felesleges lett volna a még plusz infó a hol létéhez.
Az asztal körülit pedig már elárultuk neked korábban...
A "magánzárka" nem befolyásol semmit nyugi, ellenben a romos ház előtt lévő
ürgével aki pénzt kér hogy beengedjen...
Amaryllis nem gonosz, de erre majd rájössz a későbbiek során, megfogsz lepődni...



Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://tars.hungarianforum.com
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szomb. Feb. 03, 2018 10:56 pm

Jaaaaj Very Happy Már rálestem a képre!!!... ejj, pedig gondoltam most este van időm és nekilátok a kódfejtésnek Smile. Héten sajnos nem volt időm. Ilyenkor amúgy mindig ki-printscreenelem a teljes mappet és PS_ben odavágom a scriptek infóit, aztán ülök rajta és próbálom megfejteni. Múlthéten a map-et még kiloptam, most jött volna hogy felírom az infókat de már így jártam Very Happy.
Megcsinálom "csalással" de majd a "trükköt" is meséljétek el ami elárulta volna a kódot. A recept utolsó kódja pl tökre tetszett, értékelem az ilyen cuccokat szóval szívesen meghallgatom a megoldáshoz vezető utat is nem csak a megoldást Smile.


Amúgy sosem irigyeltem azokat akiknek kódban kell keresniük a hibákat szóval csak az erőt tudom sugározni hogy "hajrá" Very Happy - így is igényes a munka, de finomítva csak még igényesebb lesz Smile (elírásokat meg mindenki csinál, egy ekkora szöveggel rendelkező cuccnál meg ez persze h előfordul. Na bumm Razz )
Am nem is írtam olyat hogy Leila apja a boltban van Razz... bezzeg a sitten, ott bezzeg ott van a vén csibész Very Happy Wink .

A javításokat pedig köszönöm, örülök hogy ha ilyen minimálisan de segíteni tudok Smile - Huginál pedig megértem, meg lettem győzve Smile.

A pénzt kérő ürgénél - Alapból az volt a benyomásom hogy aki egy szellemekkel teli városkában lebzsel az valószínüleg idióta alapból vagy vmi traumától lett az...de lényeg hogy nem normális Very Happy. Ingely lecsapta amire Leila lelkendezett, szóval az ő hibájuk ha nem választottam jól Very Happy

Amaryllis "csinálj meg" részénél én visszagondoltam a tinédzser önmagamra és a "legyen, úgyse tudja meg senki" részt terveztem, de sajna csak egynél engedtétek tovább a játékot Very Happy.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MaxtheVolp



Hozzászólások száma : 18
Join date : 2018. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   Szomb. Feb. 03, 2018 11:24 pm

Oké, meg kell kérdeznem: mi lett volna ha bent felrakom a menő új fegyvereket? Very Happy Utólag bújt csak belém a kisördög és rámentettem Razz
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Ajánlott tartalom




TémanyitásTárgy: Re: Hibajelentés   

Vissza az elejére Go down
 
Hibajelentés
Vissza az elejére 
1 / 2 oldalUgrás a következő oldalra : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
A Társ :: A Társ-
Új téma nyitása   Hozzászólás a témáhozUgrás: